Przejdź do stopki

Przebudowa ulicy Świętego Jana w Bojszowach wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej

Treść

 

Bojszowy: Przebudowa ulicy Świętego Jana w Bojszowach wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 67660 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Świętego Jana w Bojszowach wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Świętego Jana w Bojszowach na całej długości, tj. od skrzyżowania z ul. Jedlińską do skrzyżowania z ul. Pancerniaków (1495,65 m) wraz z budową i przebudową chodnika, budową 38 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych oraz budową kanalizacji deszczowej o długości 1.092,00 m. Projektowana szerokość jezdni po przebudowie - 5,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych i robót towarzyszących zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym branży drogowej, projektem budowlanym kanalizacji deszczowej, projektem budowlano-wykonawczym przebudowy słupa linii napowietrznej n.n., projektem budowlano-wykonawczym przebudowy i zabezpieczenia urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A. oraz przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem: wadium do przetargu -Przebudowa ulicy Świętego Jana w Bojszowach wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej. - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8, natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.              - Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia            - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia             - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia             - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia               - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie, tj.: a) wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z następujących przyczyn: - wystąpienie niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania prac; - konieczność wykonania dodatkowych badań niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania; - przerwania robót przez uprawniony do tego podmiot lub Zamawiającego;             - wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych. b)zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) wystąpienia robót zamiennych albo rezygnacji z określonych prac. 2. Wystąpienie robót nieprzewidzianych - możliwa jest zmiana daty zakończenia wykonywania robót i sposób ich rozliczenia. 3. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Poddziałanie 7.1.2 - Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

ZAŁĄCZNIKI:

1.     SIWZ
·          Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej – opis techniczny - cz.1
·          Tabela 1-4b – cz.2
·          Zestawienie rysunków – cz.3
·          Rys. 1 – Orientacja
·          Rys. 2 – Plan sytuacyjno - wysokościowy
·          Rys. 2.1 – Plan sytuacyjno – wysokościowy – cz.1
·          Rys. 2.2 – Plan sytuacyjno – wysokościowy – cz.2
·          Rys. 2.3 – Plan sytuacyjno – wysokościowy – cz.3
·          Rys. 3.1-3.3 – Profil podłużny
·          Rys. 4.1-4.3 – Przekroje poprzeczne
·          Rys. 5 – Przekroje konstrukcyjne typowe
·          Rys. 6 – Szczegóły krawężników
·          Rys. 7 – Wpust deszczowy uliczny z osadnikiem
·          Rys. 8 – Wpust ściekowy krawężnikowo-jezdniowy
·          Rys. 9 – Betonowe korytko ściekowe
·          Przedmiar robót
·          Załącznik do działu D.07.02.01 (poz. 10.2, 10.3)
·          Strona tytułowa – Projekt budowlany – kanalizacja deszczowa (cz.1)
·          Projekt budowlany kanalizacji deszczowej - opis techniczny (cz.2)
·          BIOZ (cz.3)
·          Zestawienie rysunków (cz.4)
·          Rys. 1 – Orientacja
·          Rys. 2.1-2.3 – Plan zagospodarowania terenu – kanalizacja deszczowa
·          Rys. 3.1 – Profil podłużny kanału „S”
·          Rys. 3.2 – Profile podłużne kanałów głównych „K”, „K1”, „K2”, „K3”
·          Rys. 3.3 – Profile podłużne kanałów bocznych do wpustów i posesji od kanałów głównych „K”, „K1”, „K2”, „K3”
·          Rys. 3.4 – Profile podłużne kanału głównego „R”
·          Rys. 3.5 – Profile podłużne kanałów bocznych do wpustów i posesji od kanału głównego „R”
·          Rys. 3.6 – Profile podłużne kanałów „N”, „N1”
·          Rys. 3.7 – Profile podłużne kanałów bocznych z wpustów do kanalizacji istniejącej
·          Rys. 4 – Typowa studzienka rewizyjna prefabrykowana
·          Rys. 4.1 – Studzienka kanalizacyjna Dn 315mm
·          Rys. 5 – Wpust uliczny prefabrykowany
·          Rys. 6 – Schemat zabezpieczenia kabla
·          Rys. 7.1 – Ścianka czołowa SC wlotu rowu otwartego
·          Rys. 7.2 – Ława fundamentowa ŁW wlotu rowu otwartego
·          Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy słupa linii napowietrznej n.n – opis techniczny
·          Rys. E01 – Plan przebudowy słupa linii n.n.
·          Rys. E02 – Schemat przebudowy słupa linii n.n.
·          Rys. E03 – Tabela montażowa słupa linii n.n.
·          Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy i zabezpieczenia urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A. – opis techniczny
·          Rys. 1 – Plan sytuacyjny przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A.
·          Rys. 2 – Plan sytuacyjny przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A.
·          Rys. 3- Schemat kablowy przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A.
·          Uzupełnienie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i zabezpieczeń urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A. – opis techniczny
·          Rys. 2.1B – Plan sytuacyjny przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych własności TP S.A.
 
  • Umieszczony
  • Zakończony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (wynik przetargu)

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Tytuł przetargu:
Data publikacji
2013-03-28
Plik do pobrania:
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ (wynik przetargu)

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Tytuł przetargu:
Data publikacji
2013-03-22
Plik do pobrania:
      
 

1261997