Przejdź do stopki

Przebudowa istniejącego budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach

Treść

 

Bojszowy: Przebudowa istniejącego budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach
Numer ogłoszenia: 58846 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Świętego Jana 41, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. (032) 218 91 55, 326 46 46, faks (032) 218 91 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowaną przy ul. Św. Jana 41 w Bojszowach. Inwestycja ma na celu podniesienie standardu funkcjonowania ośrodka zdrowia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach nr konta 88 8435 0004 0000 0000 0505 0001 z dopiskiem: wadium do przetargu na Przebudowę istniejącego budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. Administracji (I piętro), natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Uwaga: Administracja czynna jest w godz. od 8.00 do 12.00. - Nie wniesienie wadium wterminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie, tj.: a) wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z następujących przyczyn: - wystąpienie niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania prac; - konieczność wykonania dodatkowych badań niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania; - wstrzymanie prac z powodów o których mowa w § 3 ust. 2 umowy; - wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych. b) zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) wystąpienia robót zamiennych albo rezygnacji z określonych prac. 2. Wystąpienie robót nieprzewidzianych - możliwa jest zmiana daty zakończenia wykonywania robót i sposób ich rozliczenia. 3. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Św. Jana 41, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:45, miejsce: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Św. Jana 41, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
1.    SIWZ
 
a.     Opis techniczny – Projekt zagospodarowania terenu
b.     Rys. 1 – Orientacja
c.     Rys. 2 – Zagospodarowanie terenu
d.     Rys. 3 – Zbiorcza plansza uzbrojenia terenu
 
a.     Opis techniczny – Przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej
b.     Rys. 1 – Plan sytuacyjny – przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej
c.     Rys. 2 – Profil – przyłącze kanalizacji sanitarnej
d.     Rys. 3 – Profil – przyłącze kanalizacji deszczowej
 
a.     Opis techniczny – Instalacje zewnętrzne – sieci elektroenergetyczne
b.     Rys. 1 – Plan zagospodarowania terenu
c.     Rys. 2 – Schemat ideowy projektowanej przebudowy przyłącza
d.     Rys. 3 – Schemat przebudowy przyłącza
 
a.     Opis techniczny – Projekt architektoniczno-budowlany
b.     Rys. 1 – Rzut parteru – stan istniejący
c.     Rys. 2 – Przekrój A-A - stan istniejący
d.     Rys. 3 – Elewacje – stan istniejący
e.     Rys. 4 – Plansza przebić i zamurowań
f.      Rys. 5 – Rzut parteru – stan projektowany
g.     Rys. 6 – Przekrój A-A i B-B - stan projektowany
h.     Rys. 7 – Rzut dachu – stan projektowany
i.       Rys. 8 – Elewacje – stan projektowany
j.       Rys. 9 – Plansza przebić
k.     Rys. 10 – Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej
l.       Rys. 11 – Rzut parteru – kolorystyka ścian, płytek ściennych i podłogowych
m.    Rys. 12 – DET. balustrady zewnętrznej B1, B2
n.     Rys. 13 – DET. wc
o.     Rys. 14 – Rzut pom. Nr 04 – Zestawienie wyposażenia, rzut sufitu podwieszanego
p.     Rys. 15 – Detal lady recepcji
q.     Charakterystyka energetyczna
 
a.     Opis techniczny – cz. 1
b.     Opis techniczny – cz. 2
c.     Rys. 1 – Konstrukcja fundamentów
d.     Rys. 2 – Konstrukcja tarczy żelbetowych poz. 2.1, 2.2
e.     Rys. 3 – Konstrukcja stropu nad parterem
f.      Rys. 4 – Konstrukcja rdzeni i słupów
g.     Rys. 5 – Konstrukcja stalowych belek nadprożowych
h.     Zał. Nr 1 – Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe stropu nad parterem
i.       Zał. Nr 2 – Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe zabezpieczeń ścian piwnicy
j.       Zał. Nr 3 – Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe fundamentów
 
a.     Opis techniczny – Instalacja wewnętrzna wod.-kan.
b.     Rys. 1 – Rzut piwnicy – instalacje wodno-kanalizacyjne
c.     Rys. 2 – Rzut parteru – instalacje wodno-kanalizacyjne
d.     Rys. 3 – Rzut dachu – instalacje wodno-kanalizacyjne
e.     Rys. 4 – Schemat – instalacja kanalizacyjna
f.      Rys. 5 – Schemat – instalacja wodna
 
a.     Opis techniczny
b.     Rys. 1 – Rzut parteru – instalacja oświetlenia
c.     Rys. 2 – Rzut parteru – instalacja elektryczna, sieć strukturalna
d.     Rys. 3 – Rzut piwnicy – trasy WLZ, GLZ
e.     Rys. 4 - Rzut parteru – trasy koryt, WLZ
f.      Rys. 5 – Rzut dachu – instalacja odgromowa
g.     Rys. 6 – Schemat ideowy rozdzielnicy TE
h.     Rys. 7 – Schemat blokowy sieci strukturalnej
 
a.     Opis techniczny- Instalacje wewnętrzne – wentylacja, c.o.
b.     Rys. 1 – Rzut piwnicy – wentylacja, c.o.
c.     Rys. 2 – Rzut parteru – wentylacja, c.o.
d.     Rys. 3 – Rozwinięcie instalacji c.o.
e.     Rys. 4 – Schemat podłączenia kotła z instalacją c.o.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Umieszczony
  • Zakończony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (wynik przetargu)

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Tytuł przetargu-
 Zamówienie z wolnej ręki:
Data publikacji
28.03.2013r.
Plik do pobrania:
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ (wynik przetargu)

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Tytuł przetargu:
Data publikacji
2013-03-20
Plik do pobrania:
WYJAŚNIENIE Nr 1 z dn. 19.02.2013r. (korespondencja)

WYJAŚNIENIE Nr 1
 
Data wytworzenia dokumentu:
19.02.2013r.
Dokumenty do pobrania:

 

1464335