Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010
Treść
Bojszowy: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010 Numer ogłoszenia: 107404 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
·Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010: - ulicy Gromadzkiej w Międzyrzeczu; - ulicy Strumykowej w Międzyrzeczu; - ulicy Kłosowej w Jedlinie; - ulicy Wałowej w Jedlinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 8.500,00PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych), - Zadanie nr 2 - 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), - Zadanie nr 3 - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - Zadanie nr 4 - 14.500,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych). - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem - wadium do przetargu: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010 Zadanie nr ... - Remont ... - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 11 natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. - Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
·Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oOcena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
·III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oOcena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
·III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oOcena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Gromadzkiej w Międzyrzeczu.
·1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Gromadzkiej w Międzyrzeczu na długości 440 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,5 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, ułożenia krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, zjazdów, dojść do budynków i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
·3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
·4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ulicy Strumykowej w Międzyrzeczu.
·1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Strumykowej w Międzyrzeczu na długości 324 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,5 - 4,0 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, odtworzenie odcinka rowu, ułożenie krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, zjazdów, dojść do budynków i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
·3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
·4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ulicy Kłosowej w Jedlinie.
·1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Kłosowej w Jedlinie na długości 260 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,0 mb. Szerokość pobocza: 0,25 - 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odtworzenie odcinka rowu, ułożenie krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, zjazdów i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
·3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
·4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ulicy Wałowej w Jedlinie.
·1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Wałowej w Jedlinie na długości 805 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,0 - 4,5 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, ułożenie krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, azylu dla pieszych, zjazdów i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
Zał. nr 9 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja - ul. Wałowa
rys. 1.1 Plan sytuacyjny do zał. nr 9 SIWZ
rys. 1.2 Plan sytuacyjny do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.1 Przekrój I-I do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.2 Przekrój II-II; III-III do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.3 Przekrój - Azyl dla pieszych do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.4 Przekrój - Zjazd indywidualny do zał. nr 9 SIWZ
Zał. nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót - ul. Wałowa
Zał. nr 17 do SIWZ - STWiOR - ul. Wałowa
Data publikacji: 17.05.2011r.
Wyjaśnienia do Specyfikacji SIWZ
Data publikacji: 23.05.2011r.
WYJAŚNIENIE Nr 2
do przetargu nieograniczonego na „Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010” (ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.05.2011r. pod numerem 107404-2011).
Data wytworzenia dokumentu:
23.05.2011r.
Treść wyjaśnień:
Po ostatecznej weryfikacji przedmiaru robót drogowych dotyczącego zadania nr 4
– „Remont ulicy Wałowej w Jedlinie” ( zał. nr 13 do SIWZ) wprowadzono następującą zmianę:
·w poz. 8.5 „KNR 231/9906/3 – Zeszyt 8/9 1994r. Wjazdy do bramy z kostki brukowej betonowej 20x10 cm grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa” wykreślono krotność tj. liczbę 8.
Ponadto informuję, że konsekwencją powyższej zmiany jest również zmiana wartości wadium na zadanie nr 4 – „Remont ulicy Wałowej w Jedlinie” z kwoty 14.500,00 PLN do kwoty 13.000,00 PLN.
Skorygowana SIWZ oraz przedmiar robót dostępne są na stronie internetowej UG Bojszowy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (wynik przetargu)
Bojszowy: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010 Numer ogłoszenia: 138736 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107404 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010: - ulicy Gromadzkiej w Międzyrzeczu; - ulicy Strumykowej w Międzyrzeczu; - ulicy Kłosowej w Jedlinie; - ulicy Wałowej w Jedlinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania.
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
·Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont ulicy Gromadzkiej w Międzyrzeczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Katowicach Sp. z o.o., ul. Miedziana 5, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287507,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·Cena wybranej oferty: 278017,37
·Oferta z najniższą ceną: 278017,37 / Oferta z najwyższą ceną: 397629,94
·Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont ulicy Strumykowej w Międzyrzeczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Katowicach Sp. z o.o., ul. Miedziana 5, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153982,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·Cena wybranej oferty: 160497,76
·Oferta z najniższą ceną: 160497,76 / Oferta z najwyższą ceną: 211834,65
·Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Remont ulicy Kłosowej w Jedlinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·KEM - TYSKIE DROGI Sp. z o.o., ul. Urbanowicka 8, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133258,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·Cena wybranej oferty: 140593,58
·Oferta z najniższą ceną: 140593,58 / Oferta z najwyższą ceną: 182492,30
·Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Remont ulicy Wałowej w Jedlinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447260,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·Cena wybranej oferty: 457784,14
·Oferta z najniższą ceną: 457784,14 / Oferta z najwyższą ceną: 581910,98
·Waluta: PLN.
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej (wynik przetargu)
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej
do przetargu nieograniczonego na „Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010” (ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.05.2011r. pod numerem 107404-2011).
Data wytworzenia dokumentu:
25.05.2011r.
Dokumenty do pobrania:
Wyjaśnienie nr 2 (korespondencja)
WYJAŚNIENIE Nr 2
do przetargu nieograniczonego na „Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010” (ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.05.2011r. pod numerem 107404-2011).
Data wytworzenia dokumentu:
23.05.2011r.
Treść wyjaśnień:
Po ostatecznej weryfikacji przedmiaru robót drogowych dotyczącego zadania nr 4
– „Remont ulicy Wałowej w Jedlinie” ( zał. nr 13 do SIWZ) wprowadzono następującą zmianę:
·w poz. 8.5 „KNR 231/9906/3 – Zeszyt 8/9 1994r. Wjazdy do bramy z kostki brukowej betonowej 20x10 cm grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa” wykreślono krotność tj. liczbę 8.
Ponadto informuję, że konsekwencją powyższej zmiany jest również zmiana wartości wadium na zadanie nr 4 – „Remont ulicy Wałowej w Jedlinie” z kwoty 14.500,00 PLN do kwoty 13.000,00 PLN.
Skorygowana SIWZ oraz przedmiar robót dostępne są na stronie internetowej UG Bojszowy.
do przetargu nieograniczonego na „Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010” (ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.05.2011r. pod numerem 107404-2011).