Przejdź do stopki

REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA

Treść


Referat Organizacyjny, Spraw obywatelskich i Społecznych


PROWADZONE REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA:
 
  1. Rejestr pracowników urzędu,
  2. Rejestr stażystów i praktykantów,
  3. Dziennik korespondencji
  4. Ewidencja delegacji służbowych,
  5. Rejestr szkoleń pracowniczych,
  6. Rejestr kontroli zewnętrznych,
  7. Rejestr pieczątek,
  8. Rejestr umów cywilno-prawnych
  9. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
  10. Rejestr dokumentacji przekazywanej do archiwum
  11. Rejestr Zarządzeń Wójta,
  12. Rejestr Zarządzeń Wójta – Kierownika Urzędu,
  13. Rejestr skarg i wniosków
  14. Archiwum Urzędu - zgodnie z Ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2002 r. NR 171 poz. 1396 tekst jednolity z późn. zm. art. 33-35) Archiwum Urzędu ma status archiwum zakładowego tzn. służy potrzebom jednostki, dla której zostało utworzone. Gromadzi się w nim akta niezbędne w bieżącej pracy komórek Urzędu. Część dokumentacji, która zgodnie z obowiązującymi przepisami została zaliczona do kategorii A, czyli wieczystej przekazuje się po 25 latach przechowywania do Archiwum Państwowego w Katowicach.
  15. Rejestr mieszkańców[1],
  16. Rejestr wyborców[2],
  17. Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.
  18. Rejestr unieważnionych formularzy do dowodów osobistych
  19. Rejestr wniosków o udostępnienie danych osobowych
  20. Rejestr informacji publikowanych w BIP
  21. Rejestr upoważnień do danych osobowych
  22. Rejestr instytucji kultury
  23. Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
  24. Rejestr szkół i placówek niepublicznych
  25. Rejestr incydentów
  26. Dziennik ASI
 
 
Żądane informacje zostają udzielone na pisemny wniosek strony zainteresowanej z podaniem podstawy prawnej oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. – Dz. U. nr 33 poz.883).
 

Urząd Stanu Cywilnego

WYKAZ REJESTRÓW:
 
  1. Rejestr zapewnień.
  2. Rejestr zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do ślubów konkordatowych)
  3. Rejestr ślubów obywateli polskich z cudzoziemcem w kraju.
  4. Rejestr zaświadczeń do zawarcia małżeństwa za granicą.
  5. Rejestr przypisków z akt stanu cywilnego.
  6. Rejestr wydanych decyzji
  7. Rejestr jubilatów
 
Z rejestrów Urzędu Stanu Cywilnego nie udostępnia się danych. Zaświadczenia i odpisy z aktów stanu cywilnego wydaje się na wniosek strony. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1986r.- Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz.180 z późn. zmianami)
 

Rada Gminy Bojszowy

WYKAZ REJESTRÓW:
 
  1. Rejestr uchwał Rady Gminy Bojszowy.
  2. Rejestr aktów prawa miejscowego.
 

Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej

WYKAZ REJESTRÓW:
 
  1. Rejestr psów ras agresywnych .
  2. Rejestr zaszczepionych psów przeciwko wściekliźnie.
  3. Rejestr decyzji na wycinkę drzew.
  4. Rejestr działalności regulowanej - 24.06.2019
  5. Rejestr zgłoszeń awarii oświetlenia ulicznego
  6. Rejestr decyzji o zajęciu pasa drogowego
  7. Zgody na umieszczenie reklam w pasie drogowym
  8. Rejestr wydanych warunków uzgodnienia zjazdów na drogę gminną
  9. Rejestr przydomowych oczyszczalni ścieków
  10. Rejestr zbiorników bezodpływowych
  11. Rejestr zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
  12. Dziennik Korespondencji Referatu
  13. Rejestr złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  14. Rejestr środków trwałych
  15. Rejestr wezwań do złożenia deklaracji lub korekt
  16. Rejestr wniosków CEIDG
  17. Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  18. Rejestr złożonych oświadczeń o wielkości sprzedaży
  19. Rejestr właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne niezgodnie z regulaminem
 
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są wyłącznie na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.
 

Referat Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Rolnictwa

WYKAZ REJESTRÓW:
 
  1. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy,
  2. Rejestr wydanych zaświadczeń o nadaniu numeru porządkowego budynku.
  3. Rejestr decyzji celu publicznego
  4. Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia
  5. Rejestr wydanych opinii o terenie
  6. Rejestr wieczystych użytkowników
  7. Rejestr decyzji podziałowych
  8. Rejestr obiektów hotelowych
  9. Rejestr nieruchomości gminnych
 
 

Referat Finansowy i Podatków

WYKAZ REJESTRÓW:
 
  1. Rejestr decyzji wymiarowych
  2. Rejestr zaświadczeń – podatki
  3. rejestr przypisów i odpisów
  4. Ewidencja upomnień
  5. Ewidencja tytułów wykonawczych
  6. Rejestr decyzji w sprawie ulg i zwolnień w podatkach
 
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
 
 

Zarządzanie Kryzysowe,
 Kancelaria Dokumentów Niejawnych

WYKAZ DZIENNIKÓW, REJESTRÓW:
 
  1. Dziennik ewidencyjny
  2. Rejestr teczek akt
  3. Rejestr dzienników i książek ewidencyjnych
  4. Wykaz osób do kwalifikacji wojskowej
  5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
  6. Rejestr pełnomocników
  7. Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa
 
 
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby lub instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.
 

 Referat Zamówień Publicznych ,
Umów, Rozwoju i Promocji

WYKAZ REJESTRÓW:
 
  1. Rejestr umów
 

 

 


[1]Zaświadczenia z rejestru mieszkańców zgodnie z art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U Nr 133 poz. 883 z 1997 roku) są wydawane na pisemny wniosek mieszkańca
[2]Rejestr wyborów zgodnie z uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 14.06.1993 roku (Dz. U. Nr 30 poz. 321) jest udostępniany na pisemny wniosek wyborcy.
 

1477250