Przejdź do stopki

Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy

Treść

 

Bojszowy: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy
Numer ogłoszenia: 470944 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Bojszowy, obejmującej: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych. 2. Przechowywanie środków pieniężnych Zamawiającego. 3. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych, dokonywanych zgodnie z przepisami prawa, w tym: - realizację poleceń przelewów (obrót bezgotówkowy) w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - udostępnienie usługi typu home banking na 1 stanowisku komputerowym, umożliwiającym dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie rachunku oraz stałą obserwację stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych, - zapewnienie Zamawiającemu możliwości dostarczania i odbierania dokumentów finansowych co najmniej 1 raz dziennie we wszystkich dniach roboczych, w godz. 9:00 -15:30 oraz zapewnienie pomocy technicznej (serwisu) w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, - świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów, - bezpłatne potwierdzenie salda (wyciąg bankowy) na każdy dzień roboczy, - realizację dyspozycji pieniężnych w ramach salda środków na rachunku bankowym w dniu ich przyjęcia. 4.W ramach umowy oferent winien: - Oprocentować środki na rachunkach, określonych w p. 1 (jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków). - Uruchomić kredyt w rachunku podstawowym. Od Zamawiającego nie będzie pobierana prowizja oraz opłata od nie wykorzystanego kredytu w rachunku podstawowym. Zamawiający zabezpieczy kredyt wekslem in blanco.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o       Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia
·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o       Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
  • Umieszczony
  • Zakończony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (wynik przetargu)

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Tytuł przetargu:
Data publikacji
04.01.2013r.
Plik do pobrania:
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ (wynik przetargu)

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Tytuł przetargu:
Data publikacji
2012-12-17
Plik do pobrania:

Pliki do pobrania

siwz-26.11.2012r..pdf 170.2 KB

1275439