Zapytanie ofertowe na usługi doradcze, opracowanie analizy wykluczenia i analizy finansowej
Treść
Zapytanie ofertowe na usługi doradcze, opracowanie analizy wykluczenia i analizy finansowej
OGŁOSZENIE
Gmina Bojszowy
ogłasza postępowanie w formie Zapytania ofertowego na:
- wykonanie usług doradczych w przygotowaniu projektu z działania 8.3 POIG,
- opracowania Analizy wykluczenia informatycznego w Gminie Bojszowy
- opracowanie Analizy finansowej do projektu z działania 8.3 POIG.
- Wykonanie usługi będzie płatne przelewem 14 dni, po otrzymaniu faktury za przedmiot zlecenia, wystawionej w terminie 30 dni od uzyskaniu przez Gminę informacji o dofinansowaniu złożonego wniosku o dofinansowanie projektu w ramach działania, o którym mowa powyżej.
- Koszt wykonania usługi będzie przez gminę sfinansowany pod warunkiem uwzględnienia go jako koszt kwalifikowany w wydatkach na realizację projektu.
Zamówienie o wartości szacunkowej netto nie przekraczającej 14 000 EURO.
Kryterium wyboru oferty – najniższa cena wykonania usługi, udokumentowana wiedza i doświadczenie
Oferty proszę składać w formie pisemnej w terminie do dnia 30.09.2011 r. do godz. 1400 na adres:
Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy
Kryterium wyboru oferty – najniższa cena wykonania usługi, udokumentowana wiedza i doświadczenie
Oferty proszę składać w formie pisemnej w terminie do dnia 30.09.2011 r. do godz. 1400 na adres:
Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy
lub e-mailem na adres wojt_bojszowy@pro.onet.pl
Osoba do kontaktu: Małgorzata Knopik
Osoba do kontaktu: Małgorzata Knopik
Ogłoszenie zamieszczono również na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy, I piętro.
I. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie, wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy usługi.
2. Z uwagi na fakt, że zamówienie nie przekracza kwoty 14 000 euro realizowane jest poza systemem określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z póź.zm).
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
5. Zamawiający dopuszcza przekazywanie zapytań i udzielanie odpowiedzi drogą elektroniczną (wojt_bojszowy@pro.onet.pl) lub faxem (nr 32 218 90 71).
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- w ramach usług doradczych w przygotowaniu projektu z działania 8.3 POIG Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany do:
a) udzielania pomocy merytorycznej związanej z opracowaniem wniosku o dofinansowanie projektu z działania 8.3 POIG, na każdym etapie jego powstawania,
b) proponowanie optymalnych rozwiązań w zakresie logiki interwencji przygotowywanego przez Gminę przedsięwzięcia inwestycyjnego,
c) sprawdzenia pod względem merytorycznym opracowanej przez Gminę dokumentacji konkursowej do działania 8.3 POIG,
d) pomoc w przygotowywaniu odpowiedzi na uwagi/zapytania/uzupełnienia WWPE, które mogą pojawić się podczas procesu oceny formalnej i merytorycznej wniosku o dofinansowanie projektu w ramach działania 8.3 POIG.
- opracowanie Analizy wykluczenia informatycznego w Gminie Bojszowy, która wykaże zasadność realizacji projektu w ramach działania 8.3 POIG,
- opracowanie Analizy finansowej do przygotowywanego wniosku o dofinansowanie projektu z działania 8.3 POIG.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu publicznym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki odpowiadające przedmiotowi zamówienia, a w szczególności:
a) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
b) Ponadto wymagana jest:
· należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
· ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
· określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, możliwości wykorzystania w komunikacji łączności elektronicznej/fax’u oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego wykonywania umowy,
c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
1. Rozpoczęcie - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy.
2. Zakończenie – otrzymanie przez Zamawiającego informacji z WWPE/informacji zamieszczonej na oficjalnej stronie internetowej WWPE, że złożony wniosek uzyskał dofinansowanie.
3. Szczegółowy harmonogram świadczenia usługi zostanie uzgodniony przez Strony po podpisaniu umowy.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach,
2. Wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest do:
a) podania ceny wykonania usługi o której mowa w p.1, 2 i 3 Ogłoszenia, rozłącznie, a w podsumowaniu łączną cenę oferty brutto, w walucie - PLN,
b) podania terminu związania ofertą.
3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia jest zobowiązany do złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.
· pozyskiwał / realizował samodzielnie projekty funduszy unijnych
· ma doświadczenie w opracowywaniu analizy finansowej
3. Dokumenty, o których mowa w p.2 ust. a i b powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/innej równorzędnej formie (w odniesieniu do p.3 ust.b Wykazu oświadczeń i dokumentów). W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
VI. Opis kryteriów i sposobu dokonywania oceny ofert:
- Do oceny dopuszcza się oferty spełniające wyżej podane warunki.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: Kryterium podstawowe: Cena brutto oferty - 100%,
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Bojszowy w dniu 03.10.2011 r. o godzinie 1000 pok. nr 8.
- Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia, terminu wykonania zamówienia, i warunków płatności zawartych w ofertach.
- W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
- O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej www.bip.bojszowy.pl
-
- Umieszczony
-
- Zakończony
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA (wynik przetargu)
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
|
|
Tytuł przetargu:
|
|
Data publikacji
|
04.10.2011.
|
Plik do pobrania:
|