Przejdź do stopki

Zapytanie ofertowe na usługi doradcze, opracowanie analizy wykluczenia i analizy finansowej

Treść

 

Zapytanie ofertowe na usługi doradcze, opracowanie analizy wykluczenia i analizy finansowej
OGŁOSZENIE
 
Gmina Bojszowy
ogłasza postępowanie w formie Zapytania ofertowego na:
  1. wykonanie usług doradczych w przygotowaniu projektu z działania 8.3 POIG,
  2. opracowania Analizy wykluczenia informatycznego w Gminie Bojszowy
  3. opracowanie Analizy finansowej do projektu z działania 8.3 POIG.
  4. Wykonanie usługi będzie płatne przelewem 14 dni, po otrzymaniu faktury za przedmiot zlecenia, wystawionej w terminie 30 dni od uzyskaniu przez Gminę informacji o dofinansowaniu złożonego wniosku o dofinansowanie projektu w ramach działania, o którym mowa powyżej.
  5. Koszt wykonania usługi będzie przez gminę sfinansowany pod warunkiem uwzględnienia go jako koszt kwalifikowany w wydatkach na realizację projektu.
 
Zamówienie o wartości szacunkowej netto nie przekraczającej 14 000 EURO.
Kryterium wyboru oferty – najniższa cena wykonania usługi, udokumentowana wiedza i doświadczenie
Oferty proszę składać w formie pisemnej w terminie do dnia 30.09.2011 r. do godz. 1400 na adres:
Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy
lub e-mailem na adres wojt_bojszowy@pro.onet.pl
Osoba do kontaktu: Małgorzata Knopik
Ogłoszenie zamieszczono również na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy, I piętro.
 
I. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie, wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy usługi.
2. Z uwagi na fakt, że zamówienie nie przekracza kwoty 14 000 euro realizowane jest poza systemem określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z póź.zm).
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
5. Zamawiający dopuszcza przekazywanie zapytań i udzielanie odpowiedzi drogą elektroniczną (wojt_bojszowy@pro.onet.pl) lub faxem (nr 32 218 90 71).
 
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. w ramach usług doradczych w przygotowaniu projektu z działania 8.3 POIG Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany do:
a) udzielania pomocy merytorycznej związanej z opracowaniem wniosku o dofinansowanie projektu z działania 8.3 POIG, na każdym etapie jego powstawania,
b) proponowanie optymalnych rozwiązań w zakresie logiki interwencji przygotowywanego przez Gminę przedsięwzięcia inwestycyjnego,
c) sprawdzenia pod względem merytorycznym opracowanej przez Gminę dokumentacji konkursowej do działania 8.3 POIG,
d) pomoc w przygotowywaniu odpowiedzi na uwagi/zapytania/uzupełnienia WWPE, które mogą pojawić się podczas procesu oceny formalnej i merytorycznej wniosku o dofinansowanie projektu w ramach działania 8.3 POIG.
  1. opracowanie Analizy wykluczenia informatycznego w Gminie Bojszowy, która wykaże zasadność realizacji projektu w ramach działania 8.3 POIG,
  2. opracowanie Analizy finansowej do przygotowywanego wniosku o dofinansowanie projektu z działania 8.3 POIG.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu publicznym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki odpowiadające przedmiotowi zamówienia, a w szczególności:
a) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
b) Ponadto wymagana jest:
· należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
· ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
· określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, możliwości wykorzystania w komunikacji łączności elektronicznej/fax’u oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego wykonywania umowy,
c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
1. Rozpoczęcie - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy.
2. Zakończenie – otrzymanie przez Zamawiającego informacji z WWPE/informacji zamieszczonej na oficjalnej stronie internetowej WWPE, że złożony wniosek uzyskał dofinansowanie.
3. Szczegółowy harmonogram świadczenia usługi zostanie uzgodniony przez Strony po podpisaniu umowy.
 
 
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach,
2. Wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest do:
a) podania ceny wykonania usługi o której mowa w p.1, 2 i 3 Ogłoszenia, rozłącznie, a w podsumowaniu łączną cenę oferty brutto, w walucie - PLN,
b) podania terminu związania ofertą.
3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia jest zobowiązany do złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.
· pozyskiwał / realizował samodzielnie projekty funduszy unijnych
· ma doświadczenie w opracowywaniu analizy finansowej
3. Dokumenty, o których mowa w p.2 ust. a i b powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/innej równorzędnej formie (w odniesieniu do p.3 ust.b Wykazu oświadczeń i dokumentów). W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
VI. Opis kryteriów i sposobu dokonywania oceny ofert:
  1. Do oceny dopuszcza się oferty spełniające wyżej podane warunki.
  2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: Kryterium podstawowe: Cena brutto oferty - 100%,
  3. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Bojszowy w dniu 03.10.2011 r. o godzinie 1000 pok. nr 8.
  4. Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
  5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia, terminu wykonania zamówienia, i warunków płatności zawartych w ofertach.
  7. W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
  9. O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej www.bip.bojszowy.pl
 
  • Umieszczony
  • Zakończony
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA (wynik przetargu)

 

 
 
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Tytuł przetargu:
Data publikacji
04.10.2011.
Plik do pobrania:
 

1464519