Przejdź do stopki

Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy

Treść

Bojszowy: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy
Numer ogłoszenia: 408914 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.

·               Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Bojszowy, obejmującej: 1.1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych 1.2. Przechowywanie środków pieniężnych Zamawiającego. 1.3. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych, dokonywanych zgodnie z przepisami prawa, w tym: - realizację poleceń przelewów /obrót bezgotówkowy/ w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - udostępnienie usługi typu home banking na 1 stanowisku komputerowym, umożliwiającym dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie rachunku oraz stałą obserwację stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych, - zapewnienie Zamawiającemu możliwości dostarczania i odbierania dokumentów finansowych co najmniej 1 raz dziennie we wszystkich dniach roboczych, w godz. 9:00 - 15:30 oraz zapewnienie pomocy technicznej /serwisu/ w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, - świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów, - bezpłatne potwierdzenie salda /wyciąg bankowy/ na każdy dzień roboczy, - realizację dyspozycji pieniężnych w ramach salda środków na rachunku bankowym w dniu ich przyjęcia. 2. W ramach umowy oferent winien: 2.1. Oprocentować środki na rachunkach, określonych w p.3.1.1/jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków/. 2.2. Uruchomić kredyt w rachunku podstawowym. Od Zamawiającego nie będzie pobierana prowizja oraz opłata od nie wykorzystanego kredytu w rachunku podstawowym. Zamawiający zabezpieczy kredyt wekslem in blanco..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 zamówienie nie jest zabezpieczone wadium.

III.2) ZALICZKI

·               Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·               koncesję, zezwolenie lub licencję

·               wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·               oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·               aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·               nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·               nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pliki do pobrania:

 

SIWZ-Bankowa_Obsluga_Budzetu_Gminy_Bojszowy.pdf (149.19 Kb)

 

 

  • Umieszczony
  • Zakończony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (wynik przetargu)

Bojszowy: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy
Numer ogłoszenia: 805 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługixml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408914 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Bojszowy, obejmującej: 1.1 Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych 1.2 Przechowywanie środków pieniężnych Zamawiającego. 1.3 Prowadzenie rozliczeń pieniężnych, dokonywanych zgodnie z przepisami prawa, w tym: - realizację poleceń przelewów /obrót bezgotówkowy/ w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - udostępnienie usługi typu home banking na 1 stanowisku komputerowym, umożliwiającym dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie rachunku oraz stałą obserwację stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych, - zapewnienie Zamawiającemu możliwości dostarczania i odbierania dokumentów finansowych co najmniej 1 raz dziennie we wszystkich dniach roboczych, w godz. 9:00 -15:30 oraz zapewnienie pomocy technicznej /serwisu/ w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, - świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów, - bezpłatne potwierdzenie salda /wyciąg bankowy/ na każdy dzień roboczy, - realizację dyspozycji pieniężnych w ramach salda środków na rachunku bankowym w dniu ich przyjęcia. 2. W ramach umowy oferent winien: 2.1 Oprocentować środki na rachunkach, określonych w p.3.1.1/jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków/. 2.2 Uruchomić kredyt w rachunku podstawowym. Od Zamawiającego nie będzie pobierana prowizja oraz opłata od nie wykorzystanego kredytu w rachunku podstawowym. Zamawiający zabezpieczy kredyt wekslem in blanco..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·               Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·               Bank Spółdzielczy, ul. Damrota 41, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 96037,68

·         Oferta z najniższą ceną: 96037,68 / Oferta z najwyższą ceną: 96037,68

·         Waluta: PLN.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. (wynik przetargu)

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy

tel. (32) 218 93 66 fax. (32) 218 90 71

                      

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy jw. na usługę   Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy(ogłoszenie z dn. 14.12.2010r pod numerem 408914 - 2010)  najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez:

 

 

Bank Spółdzielczy w Tychach

ul. Damrota 41

43-100 Tychy

 

 

1.      Uzasadnienie wyboru:       

·        Oferta spełniła wszystkie wymagania SIWZ.

·        Wybrany Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r  – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) oraz wszelkie wymogi i warunki określone przez Zamawiającego zawarte w SIWZ.

·        Wybrana oferta jest najkorzystniejszą ofertą w oparciu o podane w pkt. 13 SIWZ kryterium oceny ofert.

·        Łączny koszt obsługi:

    • cena (koszt) prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy Bojszowy w skali 1 miesiąca wynosi: 1,57 PLN
    • opłacalność ekonomiczna wynosi: 3,45%
    • koszt kredytu w rachunku bieżącym Gminy Bojszowy wynosi: 6,65%

 


 

2.      Wpłynęła jedna oferta.

 

Nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

 

Numer oferty

Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców którzy złożyli oferty

Cena oferty

Liczba punktów przyznana w kryterium cena

Łączna

 liczba punktów

1.

 

Bank Spółdzielczy w Tychach

ul. Damrota 41

43-100 Tychy

 

- cena (koszt) prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy Bojszowy w skali 1 miesiąca wynosi: 1,57 PLN

- opłacalność ekonomiczna wynosi: 3,45%

- koszt kredytu w rachunku bieżącym Gminy Bojszowy wynosi: 6,65%

 

100,00

100,00

 

 

3.      Nie odrzucono żadnej oferty.

 

4.  Nie wykluczono żadnego wykonawcy.

 

 

Umowę o zamówienie publiczne można podpisać przed upływem 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, ponieważ złożono tylko jedną ofertę (art. 94 ust. 2, pkt. 1 ppkt. a  - ustawy PZP). W tym celu należy skontaktować się z Panią Skarbnik Elżbietą Kubeczko, tel. 32 /218 93 66, w godz. 8.00-15.00.

1355931