Remont ul. Żytniej w Bojszowach (odcinek A-B-C)
Treść
Bojszowy: Remont ul. Żytniej w Bojszowach (odcinek A-B-C)
Numer ogłoszenia w BZP: 140921 - 2009;
data zamieszczenia w BZP: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Żytniej w Bojszowach (odcinek A-B-C).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Żytniej w Bojszowach na łącznej długości 472,5 mb. (odcinek A-B-C) Projektowana szerokość drogi po remoncie - 4,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych niżej i robót towarzyszących zgodnie z projektem wykonawczym branży drogowej, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 2.210,70 m², - wykonanie poszerzenia ulicy (korytowanie, podbudowa), - ułożenie krawężników drogowych (jednostronnie) na długości 488,5 mb, - wykonanie wpustów ulicznych (4 szt), - wykonanie studni chłonnych (4 szt), - ułożenie asfaltobetonowej warstwy wyrównawczej o średniej grubości 5,5 cm, - ułożenie asfaltobetonowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm, - wykonanie jednostronnego utwardzenia frezem asfaltobetonowym pobocza o szerokości 0,5 mb i grubości 8 cm na powierzchni 209 m²..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 5.000,- PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Wykonawca: 1. nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). 2.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. 3. spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace, - zaoferuje termin płatności do 30 dni od daty odbioru końcowego i złożenia faktury, - zaakceptuje istotne warunki umowy, 4. posiada: - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. wniesie wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 7. udokumentuje, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot, 8. dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 13 i 20.1 SIWZ. Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Bojszowy. -I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 12) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. - II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert - w celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4), -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 4), wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy kierujących pracami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5) + odpisy posiadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeń przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego (zg. z wymogami Prawa Budowlanego), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku i minimum dwie roboty) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, oświadczenia zamawiających o należytym wykonaniu zamówienia, ewentualnie referencje) - (załącznik nr 6), -kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, pok. 10 lub 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- STWiOR-wymagania_ogolne-zal.9.1_.doc (81.00 Kb)
- STWiOR-roboty_przygotowawcze-zal.9.2.doc (166.50 Kb)
- STWiOR-wyrownanie_podbudowy-zal.9.3.doc (194.50 Kb)
- STWiOR-podbudowy-zal.9.4.doc (60.50 Kb)
- STWiOR-nawierzchnie_twarde-zal.9.5.doc (97.00 Kb)
- STWiOR-nawierzchnia_z_betonu_asfaltowego-zal.9.6.doc (3.91 Mb)
- STWiOR-krawezniki-zal.9.7.doc (362.00 Kb)
- STWiOR-scinanie_i_uzupelnianie_poboczy-zal.9.8.doc (26.00 Kb)
- STWiOR-recykling-zal.9.9.DOC (203.00 Kb)
2. Projekt wykonawczy branży drogowej
- rys_1_-_mapa_orientacyjna.pdf (448.29 Kb)
- rys_2_-_plan_sytuacyjny.PDF (2.62 Mb)
- rys_3__-_profil_podluzny.pdf (67.29 Kb)
- rys_4_-_przekroj_konstrukcyjny.pdf (65.10 Kb)
- rys_5_-_szegoly_kraweznikow.pdf (63.35 Kb)
- rys_6_-_szczegol_studni_sciekowej.pdf (168.19 Kb)
- rys_7_-_szczegol_studni_chlonnej.pdf (90.09 Kb)
3. Przedmiar robót - remont drogi ul. Żytnia w Bojszowach - odcinek A-B-C
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 140921-2009 z dnia 2009-08-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bojszowy
Remont ul. Żytniej w Bojszowach na łącznej długości 472,5 mb. (odcinek A-B-C) Projektowana szerokość drogi po remoncie - 4,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych niżej i robót towarzyszących zgodnie z...
Termin składania ofert: 2009-09-16
Numer ogłoszenia: 155577 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 140921 - 2009 data 27.08.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4..
· W ogłoszeniu jest: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy,..
· W ogłoszeniu powinno być: 18.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy,..
Zmienione pliki do pobania (14.09.2009r.):
Data dodania; 16.09.2009r.
-
- Umieszczony
-
- Zakończony
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (wynik przetargu)
Ogłoszenie powiązane:xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Ogłoszenie nr 140921-2009 z dnia 2009-08-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bojszowy
Remont ul. Żytniej w Bojszowach na łącznej długości 472,5 mb. (odcinek A-B-C) Projektowana szerokość drogi po remoncie - 4,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych niżej i robót towarzyszących zgodnie z...
Termin składania ofert: 2009-09-16
Bojszowy: Remont ul. Żytniej w Bojszowach (odcinek A-B-C)
Numer ogłoszenia: 166877 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140921 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Żytniej w Bojszowach (odcinek A-B-C).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont ul. Żytniej w Bojszowach na łącznej długości 472,5 mb. (odcinek A-B-C) Projektowana szerokość drogi po remoncie - 4,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych niżej i robót towarzyszących zgodnie z projektem wykonawczym branży drogowej, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 213707.94 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Katowicach Sp. z o.o., ul. Miedziana 5, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
· Cena wybranej oferty: 213707.94
· Oferta z najniższą ceną: 213707.94 oferta z najwyższą ceną: 288030.79
· Waluta: PLN.