Przejdź do stopki

Zarządzenia OR 0152 /Kierownika Urzędu/

Treść

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />ZARZĄDZENIE NR 0152/19/2003

 

Wójta Gminy Bojszowy

z dnia 15 maja 2003r.

 

 

 

w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

 

 

Na podstawie art. 20 a ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (Dz. U. Nr 119 poz. 773 z 1998r. z późn. zm.)

 

 

 

WÓJT GMINY BOJSZOWY

z a r z ą d z a

 

 

1.      Powołać Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zadania inwestycyjne:

Operator programu niskiej emisji.

w składzie:

-         Przewodniczący – Wojciech Boruciński

-         Sekretarz – Longina Giedwiłło

-         Członek – Józef Drab

 

2.      Regulamin Komisji Przetargowej stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia..

 

3.      Odpowiedzialny za wykonanie Zarządzenia – Wójt Gminy Bojszowy.

 

4.      Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 


Załącznik nr 1 do Zarządzenia 0152/19/2003

 

Wójta Gminy Bojszowy

 

z dnia 5 maja 2002r.


 

 

REGULAMIN

KOMISJI PRZETARGOWEJ

 

 

§ 1

 

1.      Komisja Przetargowa przygotowuje dokumentacje przetargową i przedstawia do zatwierdzenia Wójtowi Gminy: W szczególności akceptacji wymaga:

-        wybór trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem,

-        treść i miejsce ogłoszenia o przetargu wymagane dla wybranego trybu udzielenia zamówienia,

-        projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia z opisem kryteriów i sposobu  dokonywania ocen, spełnienia warunków wymaganych od dostawców i wykonawców,

Wójt Gminy parafuje specyfikację istotnych warunków zamówienia i podpisuje treść ogłoszenia, co formalnie uruchamia procedurę przetargową.

2.      Przewodniczący Komisji Przetargowej jest zobowiązany do przechowywania wszelkiej dokumentacji dotyczącej zamówienia publicznego wraz z oryginałem protokołu w sposób zapewniający zabezpieczenie wymagane w/w ustawą przez okres 3 lat.

 

§ 2

 

Otwarcie ofert dokonuje się komisyjnie w dniu określonym w ogłoszeniu jako termin składania ofert i sporządza na tą okoliczność protokół.

 

§ 3

 

Do obowiązków Komisji Przetargowej należy:

-        dokładne zapoznanie z przedmiotem pracy Komisji,

-        zaznajomienie się z procedurą udzielania zamówień publicznych,

-        zgłoszenie do protokołu zastrzeżeń, uwag i spostrzeżeń związanych z udzielonym, zamówieniem,

-        informowanie przewodniczącego o przyczynach formalnych powodujących wyłączenia z prac komisji niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią złożonych ofert lub oświadczeń złożonych przez oferentów,

-        zachowanie tajemnicy informacji związanych z przebiegiem badania, oceny i porównywania treści złożonych ofert,

-        złożenie oświadczeń wymaganych ustawą o zamówieniach publicznych,

-        udzielanie oferentom informacji w trakcie postępowania o zamówienie publiczne.

-        analiza i ocena ofert pod kątem dopuszczenia do przetargu,

-        wzywanie oferentów do udzielania wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, oraz oświadczeń wymaganych ustawą o zamówieniach publicznych,

-        wnioskowanie do Wójta Gminy o odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą,

-        przeprowadzenie wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie dokonanej oceny w oparciu o zatwierdzoną specyfikację a w przypadku równowagi punktowej o wyborze decyduje głosowanie komisji,

-        formułowanie wniosków końcowych, sporządzanie pisemnego uzasadnienia ostatecznej decyzji podjętej przez Komisję w formie protokołu i przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występowanie o unieważnienie przetargu,

-        przyjmowanie do wiadomości ostatecznej decyzji w sprawie wyboru oferty przez odczytanie zatwierdzonego przez Wójta Gminy protokółu przetargowego,

-        przyjmowanie i analizowanie wnoszonych protestów oraz przygotowanie odpowiedzi na protesty.

 

§ 4

 

Przewodniczący Komisji:

-        kieruje pracami Komisji,

-        otwiera i prowadzi posiedzenia,

-        zarządza przerwy,

-        zawiesza postępowanie,

-        udziela głosu, upoważnia do zadawania pytań,

-        organizuje prace Komisji,

-        wnioskuje do Wójta o powołanie ekspertów,

-        ustala brzmienia zapisów do protokołu,

-        przechowuje dokumenty przetargowe.

 


 

§ 5

 

Sekretarz Komisji:

-        zwołuje posiedzenia Komisji,

-        przygotowuje odpowiednie druki zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,

-        zbiera wymagane ustawą oświadczenia członków komisji i oferentów,

-        sporządza protokół z przetargu i zawiadamia oferentów o wyniku przetargu,

-        kompletuje dokumentacje przetargową będąca przedmiotem pracy komisji,

-        wzywa wybranego oferenta do zawarcia umowy,

-        zapewnia ogłoszenie przetargu i jego wyników zgodnie z wymaganiami ustawy o zamówieniach publicznych,

-        przekazuje do Ministerstwa Administracji protokół i wybraną ofertę.

 

 

1479803